• Konferencja online: Edukacja przyszłości - zdalne kształcenie i szkolenie zawodowe 20/034/2022 12:00-14:20
    Konferencja online: Edukacja przyszłości - zdalne kształcenie i szkolenie zawodowe 20/034/2022 12:00-14:20

    Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie wspólnie z Instytutem Pracy i Spraw Socjalnych serdecznie zapraszają na bezpłatną konferencję nt. nauki zdalnej. 

  • Konferencja online: Edukacja przyszłości - zdalne kształcenie i szkolenie zawodowe 20/034/2022 12:00-14:20
    Konferencja online: Edukacja przyszłości - zdalne kształcenie i szkolenie zawodowe 20/034/2022 12:00-14:20

    Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie wspólnie z Instytutem Pracy i Spraw Socjalnych serdecznie zapraszają na bezpłatną konferencję nt. nauki zdalnej. 

Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie

jest stowarzyszeniem o charakterze oświatowymi naukowo-technicznym. Od ponad 120 lat świadczy usługi edukacyjne adresowane do różnych grup odbiorcóww formach przedszkolnych, szkolnych i pozaszkolnych w zakresie wychowania, kształcenia, dokształcaniai doskonalenia.Swoją działalność edukacyjną ZDZ - jako podmiot prowadzący - realizuje poprzez sieć przedszkoli, szkół i placówek oświatowych, zgodnie z art. 2 ust. 1, 2 i 3a, wpisanych do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonych przez starostę powiatu właściwego ze względu na miejsce działalności.

Aktualności

 Fale, loki, koki podczas konkursu fryzjerskiego w ZDZ w Warszawie
12-04-2017
Fale, loki, koki podczas konkursu fryzjerskiego w ZDZ w Warszawie

O tym, że w zawodzie fryzjerskim oprócz umiejętności niezbędna jest wyobraźnia i szczypta fantazji przekonali się uczestnicy II Szkolnego Konkursu Fantazji Fryzjerskiej w ZDZ w Warszawie, we…

 Nasi kursanci zdobyli wiedzę i praktyczne umiejętności kulinarne
17-03-2017
Nasi kursanci zdobyli wiedzę i praktyczne umiejętności kulinarne

1 marca br. grupa kursantów z niepełnosprawnościami zakończyła z powodzeniem kurs „Pomoc Kucharza”.
Organizatorem kursu był Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie  i  Stowarzyszenie…

24-07-2017
"Kolorowy świat" - żłobek i przedszkole w Kutnie

Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie, Centrum Kształcenia w Kutnie obecnie realizuje dwa projekty skierowane na edukację dzieci pod nazwą: „Kolorowy Świat- żłobek w gminie wiejskiej…

100% zdawalność egzaminu zawodowego kwalifikacja T6
06-09-2018
100% zdawalność egzaminu zawodowego kwalifikacja T6

Gratulujemy uczniom III klasy  Niepublicznego Technikum Usługowego w Warszawie  o profilu zawodowym Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych zdania egzaminu potwierdzającego…

2 – letnia policealna szkoła kosmetyczna na warszawskiej Starówce
23-07-2018
2 – letnia policealna szkoła kosmetyczna na warszawskiej Starówce

2 – letnia policealna szkoła kosmetyczna na warszawskiej Starówce. Wybierz zawód: TECHNIK USŁUG KOSMETYCZNYCH.

5-cio dniowy intensywny kurs „Podstawy wizażu”
22-10-2021
5-cio dniowy intensywny kurs „Podstawy wizażu”

ZDZ w Warszawie ogłasza nabór na  5-cio dniowy intensywny kurs „Podstawy wizażu”Chcesz rozpocząć swoją przygodę z wizażem. Dobrze trafiłeś. Nie zastanawiaj się! Zgłoś

8 listopada ruszamy!
25-10-2021
8 listopada ruszamy!

Trwają ostatnie dni zapisów na kurs „Archiwista z zajęciami praktycznymi” i kurs „Fryzjer od podstaw”. Nadszedł ten czas! Zainwestuj w siebie! Zapisz się jeszcze dziś!

Beyond Advertising Forum: Esport & Gaming
14-06-2017
Beyond Advertising Forum: Esport & Gaming

13 czerwca br. przedstawiciele ZDZ w Warszawie wzięli udział w największej marketingowej konferencji poświęconej cyfrowej rozrywce i sportom elektronicznym - „Beyond Advertising Forum: Esport…

Bezpłatne kursy w ramach projektu unijnego
27-09-2017
Bezpłatne kursy w ramach projektu unijnego

 
Jesteś osobą dorosłą, mieszkasz, uczysz się bądź pracujesz na terenie województwa mazowieckiego? 
Chcesz podnieść, uzupełnić bądź zmienić swoje kwalifikacje?
Skorzystaj…

Previous Next
Cel Kurs  pozwala zdobyć wiedzę i praktyczne umiejętności pozyskiwania nowych klientów, a także przedstawia techniki utrzymywania z nim pozytywnych relacji stanowiące klucz do sukcesu firmy. Uczestnicy kursu zapoznają się z procedurami i standardami w zakresie obsługi klienta oraz technikami i narzędziami skutecznej sprzedaży i promocji.
Czas trwania Moduły I - IV trwają po 8 godzin, moduł V – warsztat weekendowy
Wymagania bez szczególnych wymagań
Zakres I moduł: Sprawdzone zasady promocji w firmie
  • Jak minimalnym nakładem kosztów zapewnić sobie większe (i stałe!) zyski?
  • Jak zdobyć klientów, jeśli dopiero zaczynasz działalność?
  • Jak zarobić więcej na dotychczasowych klientach?
  • Które działania promocyjne są skuteczne , a które będą tylko stratą pieniędzy?
  • Plan konkretnych działań dla twojej firmy.
II moduł: Jak zdobyć nowych klientów
  • Jakie formy reklamy działają ?
  • Gdzie znaleźć wykonawcę (np. strony internetowej) i jak rozpoznać czy jest fachowcem. Co należy zawrzeć w umowie? Skąd wziąć materiały do wykonania reklamy (zdjęcia, grafiki, etc.) i ile to kosztuje?
  • Jak stworzyć przekaz reklamowy, który działa? Czego nie robić w reklamie ?
  • Które działania marketingowe są skuteczne, a które będą tylko stratą pieniędzy?
  • Zasady tworzenia skutecznych haseł – jak napisać dobry tekst reklamowy? Jak pisać o swojej firmie?
  • Konstrukcja reklamy: dlaczego jedne reklamy przyciągają wzrok, a inne nie? – jak wywołać efekt „zadzwoń teraz” i jak zmierzyć skuteczność reklamy
III moduł: Jak maksymalizować zyski?
  • Jak sprzedać klientowi więcej produktów/usług?
  • Jak planować działania, aby zarabiać więcej w przeliczeniu na godzinę?
  • Jak sprawić ,aby klient był stałym, a nie „od czasu do czasu?
  • Dodatkowa oferta sprzedaży / usług.
IV moduł: Pierwsza rozmowa z nowym klientami
  • Jak rozmawiać z nowymi klientami przez telefon, aby: zdecydowali się na skorzystanie z oferty, kupili więcej, niż planowali, nie zrezygnowali z przyjścia na zprzyjścia na umówiony termin?
  • Jak zrobić wrażenie eksperta? Jak sprzedawać korzyściami, a nie cechami, jak pokazać, że twoja oferta jest inna/lepsza od innych. Jak nawiązać relację z klientem? Jak zaangażować klienta w zakup?
V moduł: Warsztaty „Relacje z klientem”
  • procedury sprzedaży
  • techniki docierania do potrzeb klienta
  • zasady aktywnego słuchania
  • omówienie motywacji związanych z dokonywaniem zakupu
  • cechy vs korzyści
  • radzenie sobie z obiekcjami i trudnymi pytaniami
  • techniki przekonywania do zakupu
  • mowa ciała, metody zamykania sprzedaży
Dokument wydawany po zakończeniu szkolenia zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem MEN, certyfikat po ukończeniu kursu potwierdzający uczestnictwo w każdym module
Uwagi

Uczestnik tworzy swój indywidualny program szkolenia i uczestniczy tylko w tych modułach, które go interesują.
Szkolenie może być realizowane na zlecenie dla grup zorganizowanych. Zajęcia prowadzone w formie warsztatów

Miejsce szkolenia [tags]

Formularz kontaktowy

Szanowni Państwo,informujemy, że z dniem 25 sierpnia 2016 r. Rejestr Usług Rozwojowych, prowadzony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) dostępny na www.inwestycjawkadry.pl został przekształcony w Bazę Usług Rozwojowych.System został dostosowany do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 29 sierpnia 2017 r. w sprawie rejestru podmiotów świadczących usługi rozwojowe (Dz.U. 2017, poz. 1678). Nowa odsłona portalu została uruchomiona pod adresem: http://uslugirozwojowe.parp.gov.pl