• Konferencja online: Edukacja przyszłości - zdalne kształcenie i szkolenie zawodowe 20/034/2022 12:00-14:20
    Konferencja online: Edukacja przyszłości - zdalne kształcenie i szkolenie zawodowe 20/034/2022 12:00-14:20

    Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie wspólnie z Instytutem Pracy i Spraw Socjalnych serdecznie zapraszają na bezpłatną konferencję nt. nauki zdalnej. 

  • Konferencja online: Edukacja przyszłości - zdalne kształcenie i szkolenie zawodowe 20/034/2022 12:00-14:20
    Konferencja online: Edukacja przyszłości - zdalne kształcenie i szkolenie zawodowe 20/034/2022 12:00-14:20

    Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie wspólnie z Instytutem Pracy i Spraw Socjalnych serdecznie zapraszają na bezpłatną konferencję nt. nauki zdalnej. 

Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie

jest stowarzyszeniem o charakterze oświatowymi naukowo-technicznym. Od ponad 120 lat świadczy usługi edukacyjne adresowane do różnych grup odbiorcóww formach przedszkolnych, szkolnych i pozaszkolnych w zakresie wychowania, kształcenia, dokształcaniai doskonalenia.Swoją działalność edukacyjną ZDZ - jako podmiot prowadzący - realizuje poprzez sieć przedszkoli, szkół i placówek oświatowych, zgodnie z art. 2 ust. 1, 2 i 3a, wpisanych do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonych przez starostę powiatu właściwego ze względu na miejsce działalności.

Aktualności

 Fale, loki, koki podczas konkursu fryzjerskiego w ZDZ w Warszawie
12-04-2017
Fale, loki, koki podczas konkursu fryzjerskiego w ZDZ w Warszawie

O tym, że w zawodzie fryzjerskim oprócz umiejętności niezbędna jest wyobraźnia i szczypta fantazji przekonali się uczestnicy II Szkolnego Konkursu Fantazji Fryzjerskiej w ZDZ w Warszawie, we…

 Nasi kursanci zdobyli wiedzę i praktyczne umiejętności kulinarne
17-03-2017
Nasi kursanci zdobyli wiedzę i praktyczne umiejętności kulinarne

1 marca br. grupa kursantów z niepełnosprawnościami zakończyła z powodzeniem kurs „Pomoc Kucharza”.
Organizatorem kursu był Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie  i  Stowarzyszenie…

24-07-2017
"Kolorowy świat" - żłobek i przedszkole w Kutnie

Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie, Centrum Kształcenia w Kutnie obecnie realizuje dwa projekty skierowane na edukację dzieci pod nazwą: „Kolorowy Świat- żłobek w gminie wiejskiej…

100% zdawalność egzaminu zawodowego kwalifikacja T6
06-09-2018
100% zdawalność egzaminu zawodowego kwalifikacja T6

Gratulujemy uczniom III klasy  Niepublicznego Technikum Usługowego w Warszawie  o profilu zawodowym Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych zdania egzaminu potwierdzającego…

2 – letnia policealna szkoła kosmetyczna na warszawskiej Starówce
23-07-2018
2 – letnia policealna szkoła kosmetyczna na warszawskiej Starówce

2 – letnia policealna szkoła kosmetyczna na warszawskiej Starówce. Wybierz zawód: TECHNIK USŁUG KOSMETYCZNYCH.

5-cio dniowy intensywny kurs „Podstawy wizażu”
22-10-2021
5-cio dniowy intensywny kurs „Podstawy wizażu”

ZDZ w Warszawie ogłasza nabór na  5-cio dniowy intensywny kurs „Podstawy wizażu”Chcesz rozpocząć swoją przygodę z wizażem. Dobrze trafiłeś. Nie zastanawiaj się! Zgłoś

8 listopada ruszamy!
25-10-2021
8 listopada ruszamy!

Trwają ostatnie dni zapisów na kurs „Archiwista z zajęciami praktycznymi” i kurs „Fryzjer od podstaw”. Nadszedł ten czas! Zainwestuj w siebie! Zapisz się jeszcze dziś!

Beyond Advertising Forum: Esport & Gaming
14-06-2017
Beyond Advertising Forum: Esport & Gaming

13 czerwca br. przedstawiciele ZDZ w Warszawie wzięli udział w największej marketingowej konferencji poświęconej cyfrowej rozrywce i sportom elektronicznym - „Beyond Advertising Forum: Esport…

Bezpłatne kursy w ramach projektu unijnego
27-09-2017
Bezpłatne kursy w ramach projektu unijnego

 
Jesteś osobą dorosłą, mieszkasz, uczysz się bądź pracujesz na terenie województwa mazowieckiego? 
Chcesz podnieść, uzupełnić bądź zmienić swoje kwalifikacje?
Skorzystaj…

Previous Next
Cel Uczestnicy dowiedzą się jak kompleksowo zaplanować strategię marketingową w internecie , Jak tanio i skutecznie promować własne treści w Internecie. Nauczą się jak wyciągać wnioski ze śledzenia użytkownika na www i jak je wykorzystać do zwiększenia sprzedaży. Dowiedzą się w jaki sposób wykorzystać neuromarketing i zbudować idealny komunikat marketingowy wpływając na decyzje zakupowe klientów.
Czas trwania Moduł - 8 godzin
Wymagania bez szczególnych wymagań
Zakres I moduł: Narzędzia e-marketera
  • Jak zoptymalizować profil marki na Facebooku. Rzeczy o których musisz pamiętać i o które musisz go wzbogacić.
  • „Wiem, że połowa mojej reklamy to wyrzucone pieniądze. Nie wiem tylko, która to połowa” (H. Ford). Jak rozporządzać budżetem reklamowym w online. Jakich zasad należy przestrzegać, żeby efektywność działań marketingu w Internecie była wysoka.
  • W jaki sposób zautomatyzować proces wysyłania e-mailingów tak, aby oszczędzać na ich przygotowaniu oraz wysyłce?
  • Jak wygenerować wzrost sprzedaży dostosowując na bieżąco swoje działania marketingowe do zachowania użytkowników w internecie?
  • Jak dotrzeć do specyficznych klientów w social media: przykłady kampanii marketingowych na: Snapchat, Instagram, Vine, Tinder, WhatsApp?
II moduł: Jak zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego?
  • Dlaczego klienci rezygnują z dalszych zakupów on – line? Jak ograniczać porzucane koszyki w sklepie internetowym?
  • Jak sprawić, aby klient kupował więcej i jednocześnie był bardziej zadowolony z zakupów online?
  • Śledzenie użytkownika na WWW
  • W jaki sposób zintegrować sklep internetowy z mediami społecznościowymi oraz e-mail marketingiem?
III moduł: Jak znaleźć się na szczycie Google?
  • W jaki sposób śledzić efekty swojego linkowania, aby wpłynąć na wyższą pozycję wyników wyszukiwania
  • Jakiego rodzaju linki warto mieć na swojej stronie WWW a co działa niekorzystnie?
  • Jak współpracować z agencją marketingu on-line i jak ją właściwie rozliczać z pracy?
  • Co zrobić kiedy twoja WWW traci w wynikach wyszukiwania?
IV moduł: Neuromarketing
  • W jaki sposób zbudować idealny komunikat marketingowy i wpłynąć na decyzje zakupowe klientów?
  • Jak skutecznie komunikować ofertę w zależności od grupy docelowej?
  • Jak utrzymać pozytywne skojarzenia związane z marką i zwiększyć jej świadomość?
  • Jak wywoływać emocje i wspomnienia klientów poprzez działania marketingowe?
V moduł: email marketing
  • Jak wzbudzić zaufanie odbiorcy do przekazywanych treści?
  • Jakich wskaźników używać do mierzenia zaangażowania czytelników maili?
  • Porady i tiki podnoszące skuteczność e-mailingów
  • Jak krok po kroku zaprojektować mailingi i newsletter, aby odbiorca zauważył to co najważniejsze?
  • Jak sprawić aby mailingi trafiały do skrzynki odbiorczej a nie do SPAM
  • Jakich zasad przestrzegać, aby utworzyć skuteczny landing page, który będzie zbierał wartościowe adresy
Dokument wydawany po zakończeniu szkolenia zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem MEN, certyfikat po ukończeniu kursu potwierdzający uczestnictwo w każdym module
Uwagi

Uczestnik tworzy swój indywidualny program szkolenia i uczestniczy tylko w tych modułach, które go interesują.
Szkolenie może być realizowane na zlecenie dla grup zorganizowanych. Zajęcia prowadzone w formie warsztatów.

Miejsce szkolenia [tags]

Formularz kontaktowy

Szanowni Państwo,informujemy, że z dniem 25 sierpnia 2016 r. Rejestr Usług Rozwojowych, prowadzony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) dostępny na www.inwestycjawkadry.pl został przekształcony w Bazę Usług Rozwojowych.System został dostosowany do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 29 sierpnia 2017 r. w sprawie rejestru podmiotów świadczących usługi rozwojowe (Dz.U. 2017, poz. 1678). Nowa odsłona portalu została uruchomiona pod adresem: http://uslugirozwojowe.parp.gov.pl